Vásárlás menete

 

Hogyan és meddig küldheti vissza a terméket?

A terméket az átvételtől számított 30 napon belül visszaküldheti (kivételt képeznek az eledelek). A terméket kicsomagolhatja és kipróbálhatja, de túlzottan nem használhatja. Megrendelését az alábbi címre küldheti vissza: Elektro-obojky.cz, Sedmidomky 459/8, Praha 10, Cseh Köztársaság. Amennyiben a termék hiányosan vagy sérülten érkezik vissza, a javítás költségeit és a hiányzó kiegíszítők árát levonjuk a vételárból.

 

 

 

 

Hogyan reklamálhatja az árut?  

A reklamált terméket küldje vissza a közvetítő raktár címére (a pontos cím megtalálható a reklamációs űrlapon) a számla másolatával, telefonszámmal és a probléma rövid leírásával együtt. A reklamáció rendezésének ideje maximálisan 30 nap, azonban igyekszünk a lehető leghamarabb rendezni a panaszt.

 

Mikor kapom meg a pénzemet a visszaküldött áruért?

Amennyiben futárszolgálat szolgáltatásait veszi igénybe, a termék visszaérkezésétől számított, maximálisan 14 napos határidőn belül visszautaljuk a megrendelés vételárát.

 

 

  

 

 

 

 

Mit jelent a kézbesítés 3 vagy több nap? 

A 3 vagy több napos szállítási határidővel megjelölt árucikk nincs raktáron. Az így megjelölt termékeket a legtöbb esetben határidőn belül kézbesítjük, azonban akadhatnak kivételek. Például nyaralás vagy raktárkiürülés a beszállítónál. Amennyiben szeretne megbizonyosodni a kézbesítés pontos dátumáról, értesítse ügyfélszolgálatunkat.

 

Módosítások a megrendelésben, a megrendelés törlése.

Szeretné módosítani a megrendelését? Változtatni a fizetési vagy szállítási módot, törölni a megrendelést, szeretne törölni vagy terméket hozzáadni a megrendeléshez? Természetesen megoldható. Kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat (telefonon vagy emailben).

 

    

 

 

Az EU más tagállamából szeretne adómentesen vásárolni?

Amennyiben Ön adófizető az EU más tagállamában, elegendő rendeléskor kitölteni a közösségi adószámot. Adómentes vásárlás esetén, kérjük, a rendelés megjegyzésében vagy telefonon tájékoztasson.