Hívjon minket (Hé-Pé 8-16:30)

Reklamációk folyamata

 

Amennyiben termékhiba merülne fel a megvásárolt készüléknél, minden felesleges késedelem nélkül, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy írjon e-mail címünkre: info@elektro-nyakorvek.hu. Bizonyos esetekben elegendő egy telefonhívás és azonnal segítünk a probléma megoldásában. Amennyiben szükség lenne a termék visszaküldésére, kérjük, küldje vissza üzletünk címére, a kitöltött reklamációs űrlappal együtt.

FIGYELEM!

Kérjük, hogy a terméket alaposan megtisztítva (kellemetlen szagoktól, szőrszálaktól és foltoktól mentesen) küldje be. Ellenkező esetben reklamációját nem fogadjuk el, vagy felszámítjuk Önnek a tisztítási díjat. A PetSafe és a SportDog esetében a teljes csomagot kell elküldeni (ez nem vonatkozik a kerítésdrótra).

Reklamációs űrlap  

 

 

                            

A reklamációt az alábbi címre küldje:

Magyar Postával küldve:
Magyar Posta - Frogman s.r.o. / 2130M
FLK
1985 Budapest
 
Egyéb futárcéggel küldve:
Frogman/2130M
FLK-Magyar Posta - Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18
2151 Fót
 
FIGYELEM: A feltüntetett cím kizárólag a közvetítő raktár címe, ahonnan mi visszaszállíttatjuk a csomagját cégünk központjába, Csehországba. A közvetítő raktár dolgozói nem állnak közvetlen kapcsolatban cégünkkel, így nem tudnak további tájékoztatást adni a reklamációval vagy az elállással kapcsolatban. A raktár dolgozói, az utánvéttel küldött csomagokat nem veszik át! Amennyiben kérdése merülne fel, hívjon minket a +36 30 337 5905-es telefonszámon.

FIGYELEM: A reklamációval kapcsolatos postaköltséget kizárólag abban az esetben térítjük meg, amennyiben a reklamációt elfogadjuk és elküldi számunkra a visszapostázás költségét alátámasztó nyugtát (a nyugta kiállításától számított 15 napon belül)!

FIGYELEM: Amennyiben eláll az adásvételi szerződéstől, hiányos vagy sérült eredeti csomagolás és sérült termék esetén az alábbi összegek kerülnek levonásra:

  • levonásra kerül a termék árának 15%-a, amennyiben az eredeti csomagolás hiányos vagy sérült (15-30 napok közötti elállás esetén),
  • levonásra kerül a termék árának 20 %-a, amennyiben sérült vagy megkarcolt az adó- vagy vevőkészülék,
  • lerövidített nyakörv, nem működő készülék, hiányzó tartozék esetén levonásra kerül a konkrét termék ára!
 

A panaszok aránya nagyon kicsi, azonban jó tudni, hogy a webüzletünkben megvásárolt termékeket reklamálhatja. Igyekszünk a lehető leghamarabb rendezni minden reklamációt, mivel ez a mi érdekünk is. Így nem kell aggódnia, hogy a végtelenségig fog várni a reklamáció lebonyolítására. A reklamációk többsége általában 5 munkanapon belül rendezésre kerül. Termékeinkre 24 hónapos garanciát vállalunk (egyes esetekben 36 hónap). Felelősséget vállalunk az összes termékhibáért, mely már a termék átvételének pillanatában jelen volt vagy a termékhibákért, melyek a garanciális időszak alatt keletkeztek. A garancia nem vonatkozik mechanikai vagy helytelen használatból eredendő sérülésekre. A reklamáció postai úton és személyesen is érvényesíthető.