Hívjon minket (Hé-Pé 8-16:30)

Cseh e-shop ügyfélszolgálata

Intelligens kisállat termékeket kínáló e-shopunkba olyan személyt keresünk, aki szeret kommunikálni az emberekkel, pozitívan viszonyul az állatokhoz és kiváló prezentációs készségekkel rendelkezik. 

 


Mi lesz a munkád tartalma?

  • Kommunikáció az ügyfelekkel e-mailben, chaten, telefonon és közvetlenül az üzletben
  • Vevők tájékoztatása rendeléseik előrehaladásáról, kérdések megválaszolása, problémák megoldása
  • Rendszeren belüli adminisztráció
  • Vásárlók kiszolgálása üzletünkben és munka a pénztárgéppel

 

Mit várunk el tőled?

  • Legalább 2 év webüzletben szerzett tapasztalat
  • Kisállatkellékek értékesítésében szerzett tapasztalat
  • Tapasztalat a cseh posta rendszerében, a DPD, a PPL, Csomagküldő és egyéb futárcég területén
  • A reklamációkkal, visszaküldésekkel, cserével és a webüzlettel kapcsolatos jogszabályok ismerete
  • Tapasztalatok számlakiállításban
  • Munka pénztárgéppel
  • Kommunikációs készség, önállóság

 

Mit kapsz mindezért?

  • Hosszútávú együttműködés és karrier növekedés lehetősége
  • Bérezés 27.000 - 32.000 CZK bruttó (részmunkaidős lehetőség)
  • Munkaidő 9:00 és 18:00 óra között.
  • 5 hét szabadság
  • Kedvezmény minden termékünkre
  • Kutyabarát környezet
  • Multisport kártya

 

Kapcsolat: Tereza Jalovcová; tereza@reedog.cz