Reklamáció

Figyelem: a reklamációt az alábbi címre küldje

Reedog s.r.o. részére (fontos feltüntetni!!!)
TLS Express Kft
Cinkotai utca 14.
H-2142 Nagytarcsa
 

A raktár dolgozói, az utánvéttel küldött csomagokat nem veszik át!

 
FIGYELEM: Ez a cím kizárólag a közvetítő raktár címe, ahonnan mi visszaszállíttatjuk a csomagját cégünk központjába, Csehországba. A Közvetítő raktár dolgozói nem állnak közvetlen kapcsolatban a cégünkkel, ezért, kérjük, ne zaklassa a raktár dolgozóit a reklamációval kapcsolatban. További tájékoztatást nem tudnak adni Önnek. Amennyiben kérdése merülne fel, hívjon minket a +36 800 88 110-es telefonszámon.
 

A panaszok aránya nagyon kicsi, azonban jó tudni, hogy a webüzletünkben megvásárolt termékeket reklamálhatja. Igyekszünk a lehető leghamarabb rendezni minden reklamációt, mivel ez a mi érdekünk is. Így nem kell aggódnia, hogy a végtelenségig fog várni a reklamáció lebonyolítására. A reklamációk többsége általában 5 munkanapon belül rendezésre kerül. Termékeinkre 24 hónapos garanciát vállalunk (egyes esetekben 36 hónap). Felelősséget vállalunk az összes termékhibáért, mely már a termék átvételének pillanatában jelen volt vagy a termékhibákért, melyek a garanciális időszak alatt keletkeztek. A garancia nem vonatkozik mechanikai vagy helytelen használatból eredendő sérülésekre. A reklamáció postai úton és személyesen is érvényesíthető.

                                                               

A reklamáció folyamata

Amennyiben termékhiba merülne fel a megvásárolt készüléknél, minden felesleges késedelem nélkül, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy írjon e-mail címünkre: info@elektro-nyakorvek.hu. Bizonyos esetekben elegendő a telefonhívás és azonnal segítünk a probléma elhárításában. Amennyiben szükség van a termék visszaküldésére, kérjük, küldje vissza üzletünk címére, a számla másolatával és a hiba leírásával együtt.

Elállás a szerződéstől             Reklamációs űrlap

 

FIGYELEM!
A terméket alaposan megtisztítva küldje (kellemetlen szagoktól és szőrzettől megtisztítva). Ellenkező esetben a reklamációt nem vesszük át. A PetSafe és SportDog esetében teljes csomagot kell küldeni (nem vonatkozik a kerítés vezetékére).