Intelligens kisállat termékeket kínáló e-shopunkba olyan személyt keresünk, aki szeret kommunikálni az emberekkel, pozitívan viszonyul az állatokhoz és kiváló prezentációs készségekkel rendelkezik.
Mi lesz a munkád tartalma?
- Kommunikáció az ügyfelekkel e-mailben, chaten, telefonon és közvetlenül az üzletben
- Vevők tájékoztatása rendeléseik előrehaladásáról, kérdések megválaszolása, problémák megoldása
- Rendszeren belüli adminisztráció
- Vásárlók kiszolgálása üzletünkben és munka a pénztárgéppel
Mit várunk el tőled?
- Legalább 2 év webüzletben szerzett tapasztalat
- Kisállatkellékek értékesítésében szerzett tapasztalat
- Tapasztalat a cseh posta rendszerében, a DPD, a PPL, Csomagküldő és egyéb futárcég területén
- A reklamációkkal, visszaküldésekkel, cserével és a webüzlettel kapcsolatos jogszabályok ismerete
- Tapasztalatok számlakiállításban
- Munka pénztárgéppel
- Kommunikációs készség, önállóság
Mit kapsz mindezért?
- Hosszútávú együttműködés és karrier növekedés lehetősége
- Bérezés 27.000 - 32.000 CZK bruttó (részmunkaidős lehetőség)
- Munkaidő 9:00 és 18:00 óra között.
- 5 hét szabadság
- Kedvezmény minden termékünkre
- Kutyabarát környezet
- Multisport kártya
Kapcsolat: Tereza Jalovcová; tereza@reedog.cz
|